Πολιτική Επιστροφών

Α. Αλλαγές και Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων που έχετε αγοράσει εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Τα προϊόντα τα αποστέλλετε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που σας είχε σταλεί η παραγγελία σας (ACS Courier), με χρέωση αποστολέα (δική σας χρέωση). Σε περίπτωση αποστολής με διαφορετική εταιρεία courier τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον και μόνο:

1. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί/χρησιμοποιηθεί, πέρα από τη δοκιμή.

2. Το καρτελάκι (εφόσον υπάρχει) της κατασκευάστριας εταιρείας καθώς και η ετικέτα του προϊόντος δεν έχει αφαιρεθεί ή καταστραφεί.

3. Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα παρελκόμενα, όπως το κουτί, τυχόν εγχειρίδια και την απόδειξη αγοράς.

4. Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς. 

5. Το προϊόν συνοδεύεται από το δώρο (εάν υπάρχει).

6. Επιστροφή προϊόντων που θεωρούνται ελαττωματικά και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων αποστέλλονται εκ νέου δωρεάν (δεν υπάρχει χρέωση). Ελαττωματικά θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν ή να χρησιμοποιηθούν για τον προοριζόμενο σκοπό τους και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπο μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφορών κατά την λήψη και ανάρτηση τους. Σε κάθε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα ο παραλήπτης/πελάτης έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω e-mail στο info@treez.gr. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον παραλήπτη/πελάτη, επιφυλασσόμαστε ρητώς για την από μέρους μας διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού κατόπιν ελέγχου από αρμόδιους υπαλλήλους μας.

7. Παρακαλούμε φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν γίνεται αποδεκτή!

Δεν θα επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή σας (επιστροφή χρημάτων) και το κόστος αυτών των εξόδων είναι 5 ευρώ, ανεξάρτητου ποσού παραγγελίας.

 Β1. Αλλαγές Προϊόντων

Κατά την αποστολή των νέων προϊόντων σας μετά την αλλαγή θα έχετε χρέωση 2€, ανεξαρτήτως διαφοράς που θα προκύψει από τις αλλαγές.

 Β2. Επιστροφές Προϊόντων (Επιστροφή Χρημάτων)

Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, τότε μπορείτε να στείλετε ένα email στο info@treez.gr, με θέμα ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ, με τα παρακάτω στοιχεία:

1. τον αριθμό του λογαριασμού σας (IBAN) 

2. την τράπεζα 

3. το όνομα του δικαιούχου 

4. τον αριθμό της παραγγελίας σας. 

Το ποσό επιστρέφεται στο λογαριασμό σας εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος πίσω στις κεντρικές μας αποθήκες.

Σε περίπτωση ηλεκτρονικών πληρωμών, το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα σας σύμφωνα με την προαναφερθείσα διαδικασία. Για κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, εκτός των ελαττωματικών προϊόντων, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής 5€ (αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της επιστροφής).


Σας ενημερώνουμε ότι το Treez.gr δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής/αποστολής. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωρηθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@treez.gr.

Οι παραπάνω όροι αφορούν αγορές που έγιναν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και σε καμία περίπτωση δεν αφορούν τo φυσικό κατάστημα.

Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να στείλετε email στο info@treez.gr.